mijn emails komen met kb binnen dus nietvan.ik wil het graag op naam binnen hebben,ik hen microsoft outlook 2007,wie weet raad,?lukt mij niet

Toegevoegd na 1 uur:
bij mij ziet het er dus anders uit dan op het plaatje,ben wanhopig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (1)

Dan moet je de sortering aanpassen.

Momenteel staat die dus op Size gesorteerd (rode pijl op onderstaande afbeelding). Als je het op afzender wilt, dan moet je klikken op de plek waar de groene pijl naar verwijst.

Toegevoegd na 1 uur:
Oke, in aanvulling op jouw aanvulling... ik vermoed dat jij de Nederlandse versie hebt, daar zal iets staan als "Van" .

Even een extra screenshot erbij.
De rode pijl verwijst naar de size, zal bij jou iets van Grootte zijn. Waarschijnlijk staat daar bij jou iets van een driehoekje, zoals waar de blauwe pijl in de tweede afbeelding naar verwijst. Dat kleine driehoekje geeft aan waar momenteel de mail op gesorteerd wordt.

Jij wilt dat die gesorteerd wordt op afzender, dan klik je op het woordje "From" (bij jou dus waarschijnlijk "Van"), dan zal het kleine driehoekje bij die categorie komen te staan en de mailbox gesorteerd worden op afzender.

De punt van het driehoekje geeft aan hoe die gesorteerd wordt, wil je de A bovenaan, dan zal het driehoekje met de punt naar boven moeten staan, wil je de Z juist bovenaan, dan moet het driehoekje andersom staan.
Om het driehoekje om te keren, moet je nog een keer op dezelfde plek klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Knap dat je er chocola van kon maken, +1 :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat je zegt gvrox
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu nog hopen dat vijftig de uitleg van C4th begrijpt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grinnik... heb de vraag ook drie keer gelezen voordat ik meende te begrijpen wat vijftig bedoelde.
Mocht hij de uitleg niet snappen, dan moet hij dat maar aangeven, dan help ik hem graag verder.