is er een site voor op de computer wat voor trein je straks hebt?

ik bedoel eigenlijk om te zeggen is er een site waar ik kan zien welke trein ik op de heen en terug weg heb voor op de ""COMPUTER""

Toegevoegd na 7 minuten:
ik bedoelde is er een site waarop ik kan zien welke trein ik straks heb een intercity icr of een Dubbeldekker

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Er is een site met alle treinen op een kaart. Kun je zien in welke trein je zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je de site 9292OV bedoelt, daarop kun je zien welke trein je hebt en hoe laat deze vertrekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je zien of het een intercity is of dubbeldekker dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee. Maar je kunt wel zien of het een gewone of een sneltrein is. En waar en op welk perron en welke andere trein je zult moeten overstappen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan is het dus geen antwoord op de vraag....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vraag is op een later tijdstip aangepast, dus het was wel degelijk een antwoord op de vraag van TS.
Kijk eens op www.somda.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zulke sites zijn er wel degelijk. De meest bekende en goedwerkende zijn "www.9292ov.nl" en "www.ns.nl/reisplanner". Deze sites erg geliefd omdat zij rekening houden met eventuele storingen en wegwerkzaamheden. Ook zijn deze sites geschikt voor de computer of smartphone.

Wat de sites precies doen is vragen om je reistijd, bestemming en eindbestemming om vervolgens u verschillende opties te even met een duidelijk overzicht van welke reis het goedkoopste is, het genakkelijkst (weinig tot niet overstappen) of het snelste is.

Toegevoegd na 1 minuut:
*opties te geven

Toegevoegd na 1 uur:
*deze sites zijn erg geliefd