Waarom kan ik deze link niet openen?

http://m.goeievraag.nl/vraag/45549
Stond ergens in een reactie. Ik wilde naar de vraag kijken, maar krijg een foutmelding. Wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is die vraag verwijderd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, vreemd. Normaal krijg ik dan een ander soort pagina te zien dan nu... Maar misschien heb je gelijk.

Het beste antwoord

Puur als antwoord op je vraag: in dit geval kun je nog kijken of Google deze pagina heeft gecached door in de zoekopdracht te tikken: "goeievraag" en "45549".

Op de verwijderingsreden ga ik uiteraard niet dieper in, maar je kunt deze (hoofd)vraag zelf tegen de richtlijnen houden..

Op eventuele vervolgvragen of speculaties onder mijn antwoord kan ik uiteraard niet ingaan, zoals je/jullie hopelijk zullen begrijpen.
Ik heb alleen maar op je vraag geantwoord (na heel lang denken of ik dit überhaupt wel zou doen) om gebruikers in alle openheid op meer zoekmogelijkheden te wijzen om speculaties te voorkomen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De betreffende vraag is gewist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, vreemd. Normaal krijg ik dan een ander soort pagina te zien dan nu... Maar misschien heb je gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De link die je plaatste verwijst naar het mobiele gedeelte, misschien maakt dat het verschil. Zal is een verwijderde proberen te vinden, en zien wat er in het mobiele gedeelte gebeurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zei je net niet het zelfde tegen mij? :) Wat voor vraag was het trouwens?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gewone link was:
http://www.goeievraag.nl/vraag/hoog-boete-elke-dag-spijbelt.45549 De vraag was uit link te halen volgens mij: Hoe hoog de boete is als je elke dag spijbelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Colconbri: Je hebt me door... ;-) Het was bij de vraag over waarom mensen vaak uuro zeggen ipv euro. Er werd daar verwezen naar deze vraag die op de uuro-vraag zou lijken.
Dus @Antwoordapparaat: Eigenlijk lijkt deze er niet op... Maar het is wel hetzelfde vraagnummer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien deze: http://www.goeievraag.nl/vraag/zeggen-mensen-puuzel-puzzel.45552 , dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, dat zou kunnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik op het vraagnummer google, kom ik op een vraag over de uitspraak van 'aardappels', raarrrr.
Probeer deze eens. Als deze ook nie open komt. Dan doe je niks fuot. Dan is de vraag idd weg.
http://www.goeievraag.nl/vraag/45549

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze ook niet open?
Dan is die 100% weg..
http://m.goeievraag.nl/vraag/45549