Ik krijg telkens als ik de site www.mijnmaffia.nl wil bezoeken dit een HTTP fout 403. Wat kan ik doen om dat weg te halen en de site te kunnen zien?

Ik krijg steeds HTTP fout 403 als ik de site www.mijnmaffia.nl wil halen maar hoe kan ik de site normaal halen zonder dat die HTTP fout 403 komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dat ligt niet aan jou, maar aan de website die je bezoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan de website gewoon bereiken. HTTP fout 403 betekent normaal dat je niet gerechtigd bent de pagina in te zien b.v. omdat je niet bent ingelogd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of bv omdat je geblokkeerd bent....