Hoe kunnen deze pop-ups uitgeschakeld worden?

Deze pop-ups heb ik bijvoorbeeld ook in Facebook. Vrij vervelend allemaal.

Toegevoegd na 53 seconden:
Ik gebruik trouwens Chrome

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, het zijn gewoon advertenties.

Het beste antwoord

Ik denk dat je even een add-blocker moet downloaden, dat is gratis en het helpt echt goed tegen al die irritante pop-ups en reclames.
Voor Chrome kan je dat hier doen:
https://chrome.google.com/webstore/detail/empty-title/cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu je het zegt. :)
Ik gebruik al heel lang AdBlock Plus, op alle browsers. Mogelijk daardoor herkende ik het niet. +

Andere antwoorden (1)

Ik kan het niet helemaal goed zien, maar het lijkt erop dat je de chatfunctie op Facebook hebt ingeschakeld. Daardoor kunnen je vrienden zien dat je online bent; er staat een groen bolletje in het balkje, rechtsonderaan op je scherm (zie afbeelding). En dus kunnen ze jou een chatberichtje sturen - dat is die pop-up.

Klik op dat balkje, dan wordt de zijbalk geopend en kom je in het menu. Daar kun je de chat uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ziet er zo uit als een facebook-chat. Maar het zijn eigenlijk van die berichten dat 'dames uit de buurt' met je willen chatten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet je even je Google account checken. Ben je aangemeld bij Google+? Is je profiel openbaar Heb je misschien bij Gmail de chatfunctie ingeschakeld? Ik weet helaas niet alles uit mijn hoofd, maar daar ergens moet je het zoeken.