Ik zit op hyves, en kan er niet af, omdat ik de email iets verandert heb, met de begin letter. De email bestaat niet?

Mijn hyves wil ik verwijderen. Meer niet. Graag antwoord.

Toegevoegd na 6 dagen:
ik had de eerste keer een paar goeie tips gekregen, maar heb die per ongeluk gewist.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

laat iemand een berichtje zetten op je hyves via de link kan je dan zonder inloggen er in komen
Dan kun je via profiel je email adress aanpassen

en daarna de hyves juist vewijderen
capthavoc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is verwijdert, dank je wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is me weer gelukt dank je wel. Had er wel moeite mee.

Andere antwoorden (2)

je kan je accounts voor alle netwerk sites verwijderen met suicidemachine
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, een andere email opgeven bij je hyves account en dan opnieuw, account deleten