Hoe kan ik mijn draadloze verbinding versnellen?

ik zit op mijn kamer heel ver van de modem en mijn internet is zo traag(staat maar op 1 van de 5 streepjes) en ik moet nog maar mijn pc een centimeter verderweg verschuiven en het internet is al verbroken ik vind dat zeer lastig bij gamen, weet iemand hoe ik de internetsnelheid kan veranderen zonder te verplaatsen dichter naar de modem? :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kabeltje door het huis trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een antenne! Een externe draadloze kaart die extra sterk is.. Betere router...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een tussenrouter of zo'n antenne xD wat is het goedkoopst xD

Antwoorden (4)

Probeer de modem/router eens op een ander kanaal te zetten bijvoorbeeld kanaal 11 of 13
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben geen computerexpert hoe moet dat xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben eens gaan kijken en onze modem was kapot en nu hangen er 2 aan elkaar met een rekker 1 is wireless acces point en de ander staat op 10/100 fast ethernet switch..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rekker? stekker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stekker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee sorry rekker die zitten gewoon samen met een rekkertje vast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zal ik er een foto van maken?
je zou een repeater kunnen proberen. Die pikt het signaal van een router op en verstuurt het opnieuw. Zo wordt je bereik wat groter. Het klinkt namelijk alsof je iets te ver van je router af zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit er idd ver van weg maar de ''bovenliving'' die net naast mijn kamer is naast de trap (is zonder muren gewoon een open ruimte naast de trap) die heeft een kei sterk signaal zeker 4/5 streepjes het lijkt alsof ik gewoon te geissoleerd zit, hoe doe je zo'n repeater?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een repeater zet je gewoon ergens neer. Tussen jou en router. Kabels aansluiten is niet nodig, je hebt alleen een stopcontact nodig. Ze zijn niet heel duur, voor 30 euro heb je er eentje. Ik heb zelf deze : http://www.alternate.nl/html/summaryListing.html?searchCriteria=range+extender&cat1=017&cat2=348&cat3=000 Ik weet natuurlijk niet of het bij jou gaat werken! wij hebben hier zelf 2 laptops en de ene (is een nieuwe) heeft altijd een goed signaal en de oudere valt vaak weg. Dan moeten we de router opnieuw starten en dan doet hij het weer. Succes er mee!
Was bij mij ook. Als je i.p.v. op de begane grond de verbinding ontvangt kun je een tussenrouter plaatsten op de 1e verdieping. De ontvangst wordt hierdoor een stuk beter :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het probleem is alleen maar op mijn kamer omdat ik de enige ben met een laptop boven dus geld zullen ze er waarscheinlijk niet aan willen geven..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een simpele router en kabel kost misschien 20 euro...
Kijk eens naar dit filmpje http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DNL%26hl%3Dnl&hl=nl&gl=NL#/watch?v=iVMZZqifg6k (de website waar je een blad kan downloaden staat in de beschrijving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De link leidt niet naar een filmpje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=iVMZZqifg6k DEZE LINK IS DE GOEIE? SORRY VOOR DIE FOUTE