Wat is een goede site voor gratis blackberry apps (Torch 9800)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te bestellen of waarvoor??

Het beste antwoord

Appworld van Blackberry is een optie en dan heb je nog crackberry waar je veel Apps kunt downloaden. Hier is de de pagina van de Apps http://software.crackberry.com/platformMain.asp?days=14&platform=5§ion=new
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb deze telefoon ook gehad... Maar het beste kun je toch rondkijken in de BlackBerry App World... Daarin staan de meeste app's! Soms heeft een beetje googelen onder woorden zoals "beste blackberry app's" ook wel enigsinds effect! Het is net wat je wilt hebben of wat je zoekt... Maar de app world is toch wel de beste optie!

Toegevoegd na 57 seconden:
Je kan trouwens ook sorteren in de app world zodat de gratis app's bovenaan worden gesorteerd. Dit is nog wel eens handig omdat er honderden app's zijn voor de blackberry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er ook een desktop applicatie van app world? Dat sorteren op freeware heb ik nog niet gevonden.
App World is volgens mij de enige plek waar je apps kan downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pirate bay...