Wat is het internetadres van het Goeievraag forum?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
AWM
14 jaar geleden
Dat is een forum waar je kunt praten over dingen die je tegenkomt op Goeievraag. De enige voorwaarden zijn dat je registreert onder je nickname van hier en dat je meer dan 100 punten moet hebben.

Het beste antwoord

http://goeievraagnl.123forum.nu/index.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou, zeg, verwijder ik mijn verkeerde antwoord, plaats er een goed antwoord voor in de plaats.. vang ik een min.. onbegrijpelijk.
Rieneke1
14 jaar geleden
compensatieplusje cindy!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je had net van mij wel per ongeluk een min gehad omdat mijn muis verdwaalde bij het kopieren van de link (; Deze min heb je niet van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plusje toch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Cindy +10

Andere antwoorden (2)

http://goeievraagnl.123forum.nu/viewforum.php?f=4
Hier kun je het forum vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of korter:
http://goeievraagnl.123forum.nu/

Let op: als je een foutmelding krijgt, niet direct in paniek raken. De site ligt er tegenwoordig af en toe even uit ivm technische problemen waar de beheerders van het GVF niets aan kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat had ik ook gemerkt... had A'man al een mailtje gestuurd maar nu is er ook duidelijkheid. Lag dus niet aan mij :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Valt de laatste tijd wel mee trouwens ; in het begin was het VEEL erger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er voornamelijk de laatste paar dagen 's avonds regelmatig last van gehad. Maar je hebt gelijk, in den beginne was het nog veel erger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het regent momenteel weer domme SQL gerelateerde fouten, dan heb je geluk gehad Marleen, misschien dat je niet op de verkeerde momenten zat te kijken, maar daar komt misschien ook nog wel een oplossing voor.