Waarom hapert de muziek als ik op een ander tabblad op mijn pc iets laadt?

Dit deed hij voorheen nooit! Dan ging de muziek door.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoelde in plaats van muziek op Mediaplayer, muziek op Youtube en tegelijkertijd zit ik op internet op een ander tabblad iets te laden.
Ik merkte de laatste tijd ook wel dat hij zo plotseling trager is geworden. Het lijkt wel een virus.

10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Waarschijnlijk gebruikt je computer teveel werkgeheugen (bijna alles).
Hierdoor zal de mediaplayer niet genoeg geheugen kunnen gebruiken hiervoor.

Dit kan je nakijken als je ctrl+shift+escape indrukt en dan onderin de balk bij Memory Usage kijkt.

Om dit op te lossen kan je programma's die veel geheugen gebruiken afsluiten, of je geheugen uitbreiden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan laad je teveel en is er te weinig geheugen om alles snel te laten lopen.