Hoe is het mogelijk dat internet op mijn lapsetop gedurende 2 dagen niet vooruit te branden was en na 6 uur vanavond het opeens weer doet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Soms is er inderdaad een storing bij de provider, heb je soms KPN? Of je modem had een 'hikje', het is goed om af en toe de modem even te resetten, dit doe je door de stekker er een paar minuten uit te halen en er dan weer in te steken.

Voor 90% zeker heeft je provider problemen gehad. Zolang het nog werkt lopen ze er niet mee te koop, maar dit gebeurd vaker.

dat overkomt mij ook regelmatig...door de weeks is het redelijk snel,maar in het weekend erger ik mij groen en geel over de traagheid... volgens mij zit iedere internetter dan te internetten....

Ervan uitgaande dat je via wifi internet, kan het ook zijn dat er meerdere gebruikers in je omgeving gebruik maken van hetzelfde kanaalnummer. De meeste routers gebruiken standaard kanaal 6, door een ander, weinig gebruikt, kanaal in te stellen zijn je problemen verholpen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100