Hoe verander ik mijn lokale domein van Google op mijn GSM?

Ik heb per ongeluk mijn zoekinstellingen verandert op mijn GSM (android) van Chrome van google.nl naar google.be.

Ik krijg het niet voor elkaar om dit aan te passen. Ik vind wel opties om dit op de pc op te lossen maar niet op je gsm. Iemand tips?

Hieronder een link over het oplossen voor de pc:
http://googlesystem.blogspot.nl/2011/08/change-googles-search-domain-in-google.html

Ik heb al geprobeerd alles te wissen, opnieuw naar google.nl te gaan etc, niets werkt..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Start de browser, kies voor instellingen (settings) -> meer (more) - Settings -> "Set home page".

Daar kan je de nieuwe URL in toetsen of de huidige pagina instellen als default.