Als ik bij youtube klik op het duimpje van Goede reactie, dan gebeurt er niks.. is dit normaal??

Toegevoegd na 4 uur:
als ik een reactie leuk vind, klik ik op thumbs up, maar dan gebeurt er niks.. zelfs als ik de pagina vernieuw zie ik niks gebeuren.

terwijl het toch zou moeten dat je zelf kunt zien dat je gestemt hebt.

als ik op de video thumbs up doe. zie je dat wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Je ziet ook bijna niet dat er iets gebeurt. Als je er met je muis op gaat staan, zie je dat het duimpje omhoog iets donkerder gekleurd is dan het duimpje omlaag. Pas als er heel veel thumbs up zijn gegeven, komt de reactie bij de topreacties en pas dan zie je hoeveel thumbs up hij heeft gekregen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak moet je de pagina ook even verversen om het resultaat te kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een andere persoon kan het zien