Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een probleem op youtube.

als ik een paar filmpjes heb gekeken, en klik op de volgende krijg ik dit (zie foto).

mensen hebben mij ook al tips gegeven om mijn flash player, of weet ik veel hoe dat ding heet te updaten, maar dat kan ik 100x doen, maar dan heb ik het nog steeds.

wie kan mij hierbij helpen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
721

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien blokkeert je browser de flashplayer. Zoek op Google naar: "jebrowsernaam" flash block unblock
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien blokkeert je virus scanner het?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien niet het antwoord wat je zoekt maar je kan een ff een andere browser proberen, ik heb er altijd meerdere om zo te kijken of een probleem browsergebonden is. Nou zal ik niet zeggen dat IE geen yt filmpjes af kan spelen, maar het kan soms zomaar dat het bij jou met Firefox wel lukt. Een browser is het programma waarmee je het internet bekijkt, maar dat wist je wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet even je geschiedenis en cookies wissen en je cache legen.
Afhankelijk welke browser je gebruikt kun je op deze link zien hoe het moet http://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen.php .
De kans is heel groot dat je probleem dan is opgelost.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding