Nu er sinds gisteren ineens een golf aan vragen gesteld wordt, gaat de kwaliteit van GV dan niet omlaag?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, in eerste instantie wel, maar uiteindelijk zullen de serieuze mensen overblijven en zal de kwaliteit weer omhoog gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Kwaliteit is de waarde die de vrager aan zijn vraag hecht
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zijn niet zozeer de vragen die de kwaliteit beïnvloeden maar de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als er mensen zijn die blijven komen met melige antwoorden, ja. Maar op ten duur zal deze groep het wel zat worden en gaat de kwaliteit van GV omhoog!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vind je dit niet een enigzins sturende vraag en daarom van een kwalitatief betreurenswaardig niveau?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er bestaan geen foute vragen... Wel foute antwoorden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wie heeft het over foute vragen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je twijfelt aan de kwaliteit van gv twijfel je aan de kwaliteit van de vragen. Er ligt in de vraag impliciet besloten dat de vragen van GV aan een bepaalde kwaliteit zouden moeten voldoen, zo niet dan impliceert dit een foute vraag voor de site gv. Vandaar.
De grote vraag is natuurlijk wat is kwaliteit. Kwaliteit is een relatief begrip. Een grapje zo tussendoor moet wel kunnen. Maar al die vragen over uitwerpselen enzo. Bepaalde onderdelen worden al best serieuze vragen gesteld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, maar houd de moed er nog maar even in. Misschien is dit van tijdelijke aard. Er wordt hard aan gewerkt om het niveau enigszins te behouden. Voor velen zal dit een reden zijn om af te haken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En jij dacht ik besluit het antwoord vast in mijn vraag?

Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch (heb eens wat vertrouwen in de moderatoren hier) of wilde Pieter deze site graag exclusief houden? Dat betekent vaak "zonder" of "niet inbegrepen" hoor.