Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen aan dat ik steeds krijg..kan de server niet vinden?

ik heb windows 7 al de hele middag was de verbinding verbroken, ik heb niets geinstalleerd..
ben ik de enige die daar last van heeft gehad..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
662
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kon je helemaal niet op internet of alleen niet op deze site?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen op deze site
kreeg steeds server niet gevonden misschien is de koppeling verbroken..
ik heb van alles geprobeerd en ineens deed hij t weer..
gek he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet gek, storing bij GV. Er was vanmiddag ook een brandmelding en ontruiming bij Sanoma (Waar GV van is). Misschien dat het daar wat mee te maken had. Als er slecht 1 site is die het niet doet en al het andere wel kun je ervan uitgaan dat die site een storing heeft en niet je pc/modem. Afwachten dus in zo een geval.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik kon tot net ook niet op deze site , maar wel op andere sites
Ik krijg ook wel eens deze melding en dan reset ik mijn modem en dan is het weer over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ hoe moet ik resetten dan..ik heb geen bal verstand ervan
ik kon overal op behalve op deze site..

Andere antwoorden (3)

Je kan bijvoorbeeld de modem resetten. Maar als dat geen verbetering is en je hebt nog steeds problemen ermee. Kijk dan als de pc of laptop niet vlakbij metalen voorwerpen staan of andere instrumenten die op de computer kunnen storen. Helpt dit nog steeds niets vraag dan iemand advies die veel verstand van heeft of neem contact op met je provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat deze site betreft het was even niet mogelijk in te loggen. Dus het heeft geen zin je modem te resetten. Waarschijlijk was er een server v/d site defect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hey ik heb ook windows 7 maar heb nergens last van! Ligt het niet aan je internet snelheid?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding