Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke nickname is beter?

Ik probeer eruit te komen wat er beter is als je een blog wilt starten. Is dat een korte simpele nickname die iedereen onthoud? Of een langere die te googlen is en die afgekort kan worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
771

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

een unieke naam, die nog niemand heeft, niet te lang en te ingewikkeld om het makkelijk te laten onthouden, te kort is vaak al in gebruik.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Op een blog lees ik altijd graag de bijdragen van "cowsaysmoo". Niet dat die persoon zoveel verschilt van anderen qua bijdragen, maar ik vind de nick zo leuk.
Die is dus al vergeven.
"Spuit11" ook.

Haak aan bij een vaste uitdrukking of spreekwoord, zou ik zeggen.
"De Kletskop"?
"De Dorpspomp"?
"Je hebt het niet van mij...."?
"Hendrik Haan uit Koog aan de Zaan"?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben erg dol op een blog, genaamd:
laughing purple goldfish designs.

Niet bepaald kort en simpel.

Als je een bog wil starten kies dan een naam die een beetje aangeeft waar het blog over gaat.

Het succes van een blog hangt niet af van de naam,
maar van de inhoud.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me wel handig als iemand aan een ander kan vertellen hoe het heet (het moet reproduceerbaar zijn) en verder dat het iets zegt over je blog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lengte maakt niet uit, als het maar lekker "bekt" en enigszins opvalt! De naam hoeft de inhoud niet te dekken maar ook geen afbraak aan doen, je noemt jezelf niet "de pillenpusher" als je een medische blog begint, wat ook helpt is een naam die je bijna niet fout kan spellen dat levert zeker meer bezoek op!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding