Ik vul op internet weleens enquêtes in met het doel een prijs te winnen. Gaan deze verlotingen eerlijk?

Ik vul vrijwel altijd overal in dat ik geen interesse heb in een bepaald product.
Ik vraag mij af of ik dan nog wel kans maak op een prijs.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
10 jaar geleden
Je krijgt alleen maar reclame en spam, zelfs als je nee antwoord bellen ze je vaak nog.
En je wint geen prijs

Het beste antwoord

Ja hoor, als je geen interesse in het product hebt, is dat voor hun ook nuttige informatie. Voor het winnen van een prijs maakt het niet uit wat je invult. Maar de kans dat je iets wint is natuurlijk erg klein omdat er behoorlijk veel mensen meedoen aan zulke enquêtes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

soms wel soms niet het kan gebeuren dat het eerlijk gaat maar het kan ook gebeuren dat de prijs op een medewerker valt of zoiets dus de kans is klein daarom kun je beter niet je email en adres prijs te geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.