Hoe vind ik mijn router op mijn toshiba laptop?

Het draadloze internet was eerst uit, maar dat heb ik weer aangezet(met fn + f8) maar nu kan ik mijn internet dus niet vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Op je taakbalk zit aan de rechterkant een indicator voor de netwerkverbindingen. Door hierop te dubbelklikken krijg je een netwerkoverzicht. Als je daarop gaat zoeken naar netwerken zou jouw router te zien moeten zijn. Als deze niet te zien is, moet je de router waarschijnlijk herstarten en dan opnieuw kijken of het draadloze netwerk zichtbaar wordt in het netwerkoverzicht en vervolgens erop inloggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie maar ik heb het al geprobeerd. In de taakbalk is het draadloze verbinding-icoontje niet meer te vinden. Bij het opstarten van de pc staat er wel een venster met de draadloze verbindingen, maar er staat dat hij niks kan vinden. Ook niet als ik de stekker van de router eruit en er terug in doe.