Hoe kom ik van al die advertenties af tijdens het browsen? er blijven zich vensters openen.

Ik krijg onder andere op websites waar eerst nooit advertenties stonden, wel advertenties in de kaders van die website. Ik heb gechecked bij anderen of dit de bedoeling was, maar ik denk dat het aan mijn browser/computer ligt. Ik heb al een uitgebreide scan met avg gedaan en mijn browser gereset, maar het lukt me niet om van al die advertentie pop up screens af te komen tijdens het browsen. Ook zijn er veel woorden op websites opeens hyperlinks naar rare advertenties. Wat kan ik doen om hier van af te komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Dat klinkt mij in de oren alstext-enhance.
Op onderstaande site staat uitgelegd hoe je dat probleem kan verhelpen.

http://malwaretips.com/blogs/remove-text-enhance-virus/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bleek inderdaad text enhancer te zijn, op de website van text enhancer zelf kun je jezelf als het ware uitschrijven voor text enhancer. toen ik mn pagina vernieuwde was het inderdaad allemaal weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (2)

Installeer Adblocker, te vinden voor Chrome, Safari, Firefox en Opera ;)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gebruik ik nou net IE..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gezien het feit dat woorden opeens url's zijn geworden denk ik dat het probleem iets dieper zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe mensen nog steeds bij IE blijven (geen adblocker) is me een raadsel.
imruben
10 jaar geleden
Is mij ook een raadstel inderdaad ;)
maar goed, vraag te snel gelezen, lijkt me dat je dan met antwoord nummer twee verder komt ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens iets anders dan IE Reinout, grote kans dat je NOOOIT meer terug wilt. En je kunt alles heel makkelijk overzetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb pakweg twee jaar chrome gebruikt, maar daar streamden m'n youtube video's op een gegeven moment erg slecht, constant haperen op 720p of hoger, IE was de enige die dat bij mij niet had.. Ik heb firefox, safari en chrome allemaal op mn pc staat, voor het geval dat..
Dit lijkt mij meer browse2save, dit programma kan u verwijderen via
Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen.