ongewenste e-mail: soms komt post van bekende afzender toch in spambox terecht. hoe komt dat en hoe zorgen dit niet meer voorkomt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.3K
SimonV
6 jaar geleden
Welke e-mailprogramma gebruik je?
Van welke provider komt de mail van de bekende afzender (...@gmail.com, ....@hotmail.com, ....@ziggo.nl)?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
outlook.com
soms e-mail van afzenders waar ik normaal gesproken wel post binnenkrijg
SimonV
6 jaar geleden
De check of een mail betrouwbaar is faalt soms bij Outlook.com, begrijp ik.
Hier staat wat uitgelegd: https://blogs.msdn.microsoft.com/tzink/2017/05/21/why-messages-sometimes-end-up-in-the-junk-folder-in-outlook-com-even-when-the-sender-is-on-your-safe-senders-list/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
reactie of toch antwoord?

Het beste antwoord

Het is een 'onvolkomenheid' in Outlook.com: Outlook ziet een afzender soms als verdacht, bijvoorbeeld als deze meerdere identieke mails achter elkaar verzendt.
Dit bericht komt dus automatisch in je spambox, tenzij je vaker van deze afzender mail hebt gehad.
Deze check mislukt soms, zodat de mail toch in je spambox komt.
SimonV