Is er ook ergens een gebruikerslijst van Goeie vraag?

Ik vind het namelijk wel interessant om te weten met wie ik allemaal vragen stel.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Heb deze vraag ook al gesteld aan de moderators. Deze site is nog in ontwikkeling, was het antwoord. Het is heel goed mogelijk dat er in de toekomst nog een gebruikerslijst komt. Ikzelf zou het trouwens ook leuk vinden om te weten wie er allemaal meedoen op deze site.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

die is er naar mijn weten niet (behalve de top gebruikers) maar ik vind het wel een goed idee om te hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
IK heb in begin februari een lijst met verschillende suggesties doorgemaild,ik meen ook deze vraag,een aantal zijn gerealiseerd.Ik verwacht dat er nog wel een paar aanpassingen/toevoegingen zullen volgen.Maar geef je suggestie's door aan de redactie,dan zien we wel wat er uit komt.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het word al in behandeling genomen. Ik heb die vraag (waarschijnlijk andere ook) al gesteld aan de moderators/makers van Goeievraag.
Het is goed dat de moderators zien dat er meerdere gebruikers een totale memberlijst willen zien.

ALs je in het vervolg een vraag of tip over de site hebt dan kan je bovenaan de site op -contact- klikken en vervolgens je vraag stellen.

Mvg Nightmar3
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit zal vast wel op een lijstje staan aangezien veel gebruikers dit een goed idee vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zie dat ik de moderators niet meer hoef te mailen want er word goed op gereageerd maar wou toch even zeggen dat ik het een goed idee vind