Waarom kan ik op youtube reacties niet meer als 'leuk' of 'niet leuk' meer beoordelen?

Ik sta wel aangemeld, en opnieuw aanmelden helpt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben :P. Maar erg raar allemaal. :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee, bij mij doet ie het wel. Dus het is niet zo dat Youtube op dat punt veranderd is (dat is het enige dat ik je nu kan vertellen).

Antwoorden (1)

Eens op andere Comp./lap uitproberen en als dat niet lukt zou ik me een nieuw account aanmaken