Online radiozender aan. Geluid pas weg nadat speakers uitgezet zijn. Wat te doen?

Heb sinds een week een andere (oude) computer en 't werkt, gelukkig, maar nu "te goed", ik krijg de radiozender niet van mijn geluid af, zelfs als ik de zender van de tab weg klik (sluit) en vervolgens uit de favorieten haal/verwijder... TOTDAT ik de speakers uit zet HOOR ik de radio.

Wat kan ik hier nog aan doen? Ik wil eind van de middag kunnen SKYPEN!!

Toegevoegd na 4 uur:
Heb computer uit gezet en weer aan! Probleem opgelost!!
Er zat nog een verborgen "losse" radio-online achter alle tabs die ik nu sloot, toen ik deze ook gesloten had : heerlijke stilte!!

Hartelijk dank voor alle antwoorden en reacties!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
11 jaar geleden
Pc opnieuw opstarten helpt wel eens
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Maar dat is absurd! (Niet jouw reactie Ritsuka)
Ik zou ook opnieuw opstarten proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat ik dat nou gedaan hebben! Probleem opgelost!!
Er zat nog een verborgen "losse" radio-online achter alle tabs die ik nu sloot, toen ik deze ook gesloten had : heerlijke Rust!!

Antwoorden (2)

Het zou toch moeten werken als je het proces van je browser (dus CHROME.EXE of IEXPLORE.EXE of zo) in de Task Manager doodschiet. Al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik luister zelf ook nog wel eens naar online muziek, maar heb gemerkt dat deze toch mijn mediaplayer gebruikt voor de weergave. Alleen het afsluiten van het tabblad is dan niet genoeg omdat de mediaplayer op de achtergrond de muziek binnen haalt. Kijk een in je taakbeheer of er niet één of andere mediaplayer draait. Zo ja dan is het een kwestie van dat proces afsluiten.