Google Chroom is erg snel en je kunt er best gemakkelijk handige dingen mee doen omdat het van Google is.

Je kunt bijv.
Via google chroom snel naar Gmail, Youtube, de Chroom Web Store (Zie foto)

Als je niet zo goed met de computer overweg kan is dit ook een handige browser, omdat het niet erg ingewikkeld is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onder geen beding is het Internet Explorer.
Google Chrome is goed maar ook Firefox is betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Safari heeft een heel overzichtelijke interface, en is erg gebruiksvriendelijk.