Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik van 1 mailadres twee adressen maken

Ik wil op twee verschillende pc's mail binnenhalen maar dan gescheiden, dus op de ene pc voor de ene persoon en op de andere voor een ander persoon, en dat dan vanuit 1 mailbox is dat mogelijk? dus kan ik mijn mailadres splitsen met andere naam ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
706

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dus je wilt gewoon 2 verschillende e-mailadressen hebben! Dat kan, dan moet je die gewoon gaan maken, bij bijvoorbeeld gmail.com.
Ik snap alleen niet wat je bedoelt, omdat vanuit 1 mailbox te gaan doen. Je kunt toch op elke computer de eigen mailbox gaan opzetten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp het. Je kunt bij gmail een account aanmaken. Als je deze met een email client via IMAP dan laat synchroniseren, dan kan je dat vanaf meerdere computers doen. De email blijft op 1 centraal punt, op de server en dus niet op de pc.
Zo doe ik dat ook en werk met email op mijn mobiel, op het werk en op twee thuis computers. 1 account die via IMAP wordt opgehaald. Lees ik op 1 plek een mail, dan zie ik op de andere plekken dan hij is gelezen.

Andere antwoorden (1)

Je zou dan regels moeten gaan aanmaken, waarbij je een regel instelt om alleen mail te ontvangen als deze aan een bepaalde persoon is gericht.

Meer informatie vind je in de bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, denk niet dat dat lukt. Je kunt wel de mail op de server laten staan als kopie. En dan opnieuw de mail binnenhalen op de andere pc maar dus dan met toepassing van de 2e rule.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding