Zijn er site's waar informatie staat over martelingen en hoe ze gedaan worden? [resource]

Ik heb informatie nodig over martelingen en hoe deze uitgevoerd worden, dit voor resource voor mijn verhaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Ga eens naar www.bestgore.com dat is een site waar echte martelingen op staan, ook echte doods-filmpjes enzo. Niet voor mensen met een kleine maag, ik heb er een keer naar gekeken, nu nooit meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Martelingen om mensen echt pijn te doen, of om te ondervragen?
Bij het ondervragen heb je "waterboarding". Waarbij diegene die wordt verhoord het gevoel krijgt dat ie verdrinkt. Bij martelingen om pijn te doen denk ik meer aan stenigen, in elkaar schoppen. Misschien dat je moet proberen te googlen op amerikaanse bendes. Daar zal ook het een en ander gedaan worden qua marteling.