Hoe kom je aan de broncode van een flash object dat op een website staat?

Ik wil een flash object van deze pagina(http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/7533941.stm) op mijn website zetten. Daar heb je de HTML code voor nodig. Ik maak mijn website via jouwweb. Hoe kom je dan aan de html-code van dat object? Ik heb zelfs in de broncode van die site gesnuffelt maar daarmee lukte het ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Niet; de broncode is niet uit de flash te achterhalen. Overigens mag je niet zonder toestemming van een andere site content (of het nou teksten, foto's of flash objecten zijn) halen en die op jouw eigen site publiceren.
gvrox