Zoek video's aangaande Multiple Sclerose?

Voor mijn website http://multiplescleroseinfo.nl (adres er even bij zodat je kunt kijken wat ik bedoel) zoek ik video's aangaande deze ziekte, youtube heb ik al gehad en ik ben benieuwd of dit ook op andere sites is te vinden. Alle input is welkom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

In deze videospecial vind je allerlei informatie over Multiple Sclerose. In het rondetafelgesprek komen zowel deskundigen als patiënten aan het woord. Zij bespreken verschillende aspecten van MS in de verschillende onderdelen.

http://www.gezondheidsplein.nl/thema/72/Special-MS-videospecial.html

Engelstalige video's vind je hier:

http://multiple-sclerosis.emedtv.com/multiple-sclerosis-video/what-is-multiple-sclerosis-video.html

Ik hoop dat je ze nog niet hebt, ik heb ze niet allemaal bekeken op je website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

gewoon via de zoekopdracht "multiple sclerosis video" in Google (de youtube-filmpjes moet je maar wegdenken)

Trouwens, goed van je dat je daar een site over maakt! Vandaar ook + goeie vraag)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je te horen krijgt kun je volgens mij twee dingen doen, in een hoekje zielig gaan zitten doen en weg kwijnen of het acepteren en gaan zoeken op positieve manier naar een uitweg om je leven toch nog zin te geven, het laatste probeer ik en dit is een eerste aanzet.
MoniqueT
12 jaar geleden
da's waar. Ik heb respect voor dat je dit zo aanpakt. Misschien kan je zelf ook filmpjes maken hierover, als en wanneer je daar aan toe bent. Er zijn waarschijnlijk ook sites en/of fora voor lotgenotencontact. Hoop dat je daar ook wat aan hebt. Veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn er ook. Google maar eens op Sonja MS1 en dan krijg je vijftien afleveringen van een patiënt. En ik ben er trots op dat ik deze mag vertonen van haar daar zij al een afspraak heeft patientenplein.nl. Maar dat is niet de doelstelling van mijn site dat is zoveel mogelijk gebindeld de informatie aanbieden. Zelf ben ik nu bezig mij om te scholen (afgekeurd inmiddels) om andere MS-patiënten te gaan helpen en de site is een eerste stap in deze weg. Ben je zelf trouwens ook patiënt?
MoniqueT
12 jaar geleden
nee ik ben gelukkig zelf geen patiënt maar mijn zus van mijn ex vriend heeft het. En toen ik klein was had mijn tante het. Die is overleden toen ik 6 of 7 was, het heeft toen erg veel indruk op mij gemaakt; dat je kind bent en dan ziet dat een volwassene niet meer kan lopen of sten zonder hulp. Nu is het verloop natuurlijk bij iedereen anders en ik denk dat de medische wetenschap er nu wel meer over zal weten dan toen. Ik heb zelf ADHD en autisme, en sinds een paar jaar diabetes en hogere cholesterol en hoge bloeddruk. Gaat prima met medicijnen. Verder een bril, steunzolen en een kunstgebit, en nu ook gehoorapparaten... vind ik wel weer genoeg :P Humor redt de mens zal ik maar zeggen :)