Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je TEDTalks embedden in WP?

De embedcode werkt niet, en ook de plugin doet het niet. Hoe kan ik die filmpjes in mijn WP site opnemen?

Toegevoegd na 4 uur:
WP = WordPress, inderdaad.

Toegevoegd na 19 uur:
Welke embedcode ik ook gebruik, ik krijg geen filmpje, maar puur de embedcode (en ik embed hem in de html modus, niet in de wysiwyg). Ook media-upload met URL doet niets.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
374
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WP?
Word Perfect?
WP Performance?
WP Stewart Global FUnds. Of misschien Windows Phone? .................als je Wordpress bedoelt, zeg dat dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Witte Prijzenhal Werkt dit niet? http://en.support.wordpress.com/videos/ted-talks/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@MrTomaat: nee, zou je verwachten...maar helaas
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is dan beter even uit te leggen wat er niet werkt. Anders kun je geen gericht antwoord krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke embedcode ik ook gebruik, ik krijg geen filmpje, maar puur de embedcode (en ik embed hem in de html modus, niet in de wysiwyg). Ook media-upload met URL doet niets.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Enige wat ik kan bedenken is dat je een opening of tag sluiting haakje < > vergeten bent. Of niet de volledige embed code gekopieerd hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding