Hoe maak je een EIGEN site?

ik wil een eigen site maken.
heb ewebsite geprobeerd maar dat is 3x niks

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Kijk is op deze site:
http://www.jouwweb.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ik gebruikte vroeger vaak freewebs, te vinden op de url in de bron. Vrij eenvoudig en mooie lay-outs, wel beperkt aan te passen qua lay-out.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt HTML leren, dan kun je het precies zo maken zoals je wilt.
Of je maakt een wordpress site aan.
Maar het beste is zelf HTML leren en er gaat een wereld voor je open.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
veels te moeilijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oei...tja, als je al zo begint ??
Het is best wel logisch en eenvoudig hoor ; het is geen C++ ofzo.....
Kijk op deze site:
http://smallbusiness.officelive.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het proberen met WebDwarf. Werkt heel eenvoudig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hele overzichtelijke site voor deze vraag is:
www.jewebsitemaken.nl
Ik raad het aan ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontzettend goede site! Want als iemand vraagt "hoe maak ik een website?", dan is de vraag natuurlijk: hoe goed ben je? Deze site meet je niveau en heeft een optie voor alle niveau's. Erg leuk.
al eens gekeken op volgende website?

http://www.jouwweb.nl/

Ze beweren daar dat het eenvoudig zou moeten zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf gebruik ik webklik, dat is heel erg makkelijk en gratis.
Dit kun je vinden op http://www.webklik.nl.
Daar heb ik deze site meegemaakt: http://www.dendcomputers.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij Netfirms (zie link) als Engels geen bezwaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je budget hebt kun je een site laten ontwikkelen. Dan krijg je echt een persoonlijke site die aan al jouw eisen voldoet.

En andere optie is om zelf met bijvoorbeeld frontpage of dreamweaver een site te maken en die bij een host online te zetten.

En de laatste is eigenlijk, zoals genoemd, free webs of een varient daarop. Je maakt dan online je site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoek naar een webhost bedrijf. en koop daar een domein (bijv po3z.com) met webspace (opslag/bandbreedte) zit zelf bij hostig2go.nl en zeer tevreden.
zodra dit geregeld is heb je je eigen plek op het web die je helemaal zelf mag inrichten (niets illegaals uiteraard)

als je toegang hebt tot je webruimte is het verstandig een ftp programma te installeren (bijv filezilla) hiermee kan je gemakkelijk bestanden van je computer op je website zetten.

ga dan vervolgens naar wordpress.org. hier kan je een pakketje downloaden dat de basis is voor een simpele weblog. als je dit pakketje hebt uitgepakt kan je de inhoud van je map in je httpdocs op je website zetten

verdere instructies zijn te vinden op wordpress.org en het te downloaden pakketje

Als dit allemaal gelukt is kan je de website zo persoonlijk maken als je wil door verschillende themes en pugins te installeren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een heel leuk programma dat tamelijk eenvoudig (wysiwyg) werkt, niks kost, een uitgebreide handleiding en een goed ondersteuningsforum heeft, is Nvu van Mozilla. Daar heb ik al meerdere eenvoudige sites mee gebouwd.

Je kunt niet met frames werken maar wel met CSS, maar daar kun je ook gewoon omheen manoeuvreren als dat je te lastig is.

Je kunt de basisdingetjes gebruiken, die al tamelijk uitgebreid zijn, maar als je je er een beetje meer in hebt verdiept, kun je ook de HTML in om dinge te finetunen ; lijntjes weg te laten of te plaatsen, stukjes script invoegen. etc.

Het is natuurlijk nog lang geen dreamweaver, maar wel een stuk eenvoudiger dan zelf alles in notepad doen. Al werkende steek je er steeds meer van op, en zolang er geen uitgebreide winkel of database aan hoeft te hangen, kun je er redelijk complete websites mee bouwen, en het is erg leuk om te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb denk ik een goed antwoord voor jou. Voor dit programma heb je geen kennis van al die HTML zooi. Heel erg simpel. Mooie website's en leuke extra's. Je hoeft eigenlijk alleen maar de muis te gebruiken! Voor dit programma heb je wel een licentie nodig, maar... ik geef je die van mij wel. Dan kun je het zolang als je wilt gebruiken. Voor de licentie hoef je me alleen maar te mailen. Da's alles! (Edit moderator: stuur maar een PB) E-mail: ***********@ymail.com
Hopelijk heb je wat aan dit antwoord!