Kan ik gesprekken op msn ergens teruglezen?

Als ik een msn gesprek met iemand heb gehad en daarna heb afgesloten, kan ik dan b.v. de volgende dag het nog ergens teruglezen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Dat kan ja, maar ligt er aan of dat uit of aan gevinkt staat in de optie's van msn.

Ga naar msn dan boven in de balk naar extra dan naar optie's en dan naar berichten en dan berichten gescheidenis en daar kan je het aan of uit vinken wat je zelf wilt dus, opslaan of niet opslaan en als je wilt kan je zelf een mapje aan geven waar je dat wilt.

Als het wel aanstaat dat je gespreken worden opgeslagen, dan moet je naar de map mijn documenten gaan en dan naar de map mijn gesprekgescheidenis.
Want daar wordt het nomaal automatsich opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duidelijk. Het is gelukt, bedankt.

Andere antwoorden (2)

Ja als het goed is zit er in msn de mogelijkheid om je gesprekken op te slaan
zoek maar onder extra opties
capthavoc
14 jaar geleden
Dat kan via opties ---> berichten en dan --->berichtgeschiedenis daar aanvinken en dan kun je zelf een plek opzoeken waar je wilt dat het opgeslagen wordt.
Succes!