Hoe kan het dat mijn internet de laatste tijd zo traag is? Ik je heb upc, en normaal is hij heel snel, maar de laatste week is hij heel traag!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Het kan aan je modem of router liggen.
Ik raad je aan om deze even te herstarten.
Dat willen zeggen: stekker eruit halen, 30 sec wachten en de stekker er weer in doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je pc opschonen met bijv schijfopruiming
oude programma verwijderen
update
virus en malware scanner etc etc
probeer eens
advanced systemcare dat is een hele goeie
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
het kan een goed idee zijn je modem of router op een andere plaats neer te zetten ? iets hoger ???
heb je een upc modem met ingebouwde draadloos of een losse router met draadloos?