Hoe krijg ik meteen de Google-pagina (zie uitleg)

Ik heb Google Chrome en de Google zoekmachine als startpagina.. De ene keer (meestal de eerste) opent internet met de Google pagina, de andere keer (meestal bij een extra tabblad) opent internet met een paarse pagina met vlinders van Anna Sui! Heeeeeeeeel irritant! Ik wil gewoon meteen iets in kunnen typen op Google, daar heb ik tenslotte toch ook mijn startpagina op ingesteld?! Kan dit worden gewijzigd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

moersleutel
opties
wanneer google chrome start (startpagina)

maar met google chrome kan je je zoekopdracht gewoon in de adresbalk intypen

dus de functie die jij wil is er standaard, daar heb je de google pagina niet voor nodig.

Toegevoegd na 1 uur:
naar aanleiding van je reactie... heb ik dit gevonden:

https://chrome.google.com/extensions/detail/dgkogmmlmfijkljjnhalncbabkljhceo

Toegevoegd na 1 uur:
oeps zie nu pas dat iemand anders dat ook had gevonden.

vanwege de toelichting dat je gelijk wil kunnen zoeken had ik nog niet verder gezocht, omdat ik nog niet wist dat je dat ook niet prettig vond.

Toegevoegd na 1 uur:
Heb het ook gelijk maar even uitgeprobeerd.

Bij die link klik je op installeren, dan krijg je een popup en klik je weer op installeren.

Dan ga je via de moersleutel naar extra = extensies

dan krijg je een nieuw tabblad geopend.

Het duurt even maar dan verschijnt er: new tab website

daar klik je op optie

dan krijg je een nieuw tabblad geopend

daar vul je je google website in en klik je op save
let op doe dit wel met de http:// ervoor, anders pakt hij het niet.

dit zou het moeten doen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De extensie "New Tab Redirect" installeren.

Toegevoegd na 2 minuten:
De website die je gelijk geopend wilt hebben kun je dan instellen door rechtsboven naar het sleuteltje te gaan, dan 'Extra', dan 'Extensies'. Bij 'New Tab Redirect!' klik je op 'Opties'. Bij 'Location' vul je dan http://www.google.nl in.