Hoe kan ik een filmpje van een website (soort van youtube) op cd krijgen?

Toegevoegd na 1 dag:
http://v.youku.com/v_show/id_XMTUyNzcyMDc2.html

Dit wil ik op dvd zetten...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke website bedoel je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is wel zo handig om te weten. Of mag youtube ook gewoon?

Antwoorden (3)

Via Google zijn programmatjes te vinden waar je de URL van het filpmje in kan plakken.
Daarna zal hij het filmpje wegschrijven naar je HD.
klop in; you tube downloader of ga naar youtubedownload.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan gemakkelijk met Real player. Dit kun je gratis downloaden vanaf het internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
is de simpelste oplossing voor het downloaden in elk geval
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, daarna kun je ze direct branden.
Door een Free Youtube Download speler te downloaden (even opzoeken via Google).
Je kunt dan het filmpje opnemen en wegschrijven naar je brander.