Klopt het dat de Panasonic CF-52 voortdurend van IP adres verandert? Bestaan er andere (goedkopere) laptops die dit ook kunnen?

Kan ik zo'n laptop zonder veel technische problemen switchen met de pc die ik nu gebruik (ik ben een leek).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Wat betreft het switchen van de laptop met je huidige pc?!
Dan is het net de vraag wat je er mee doet.
Als de laptop net gebruikt gaat worden voor internet en mail etc. dan is het een geschikte laptop.
Maar voor games zal het niet de geschikte laptop zijn (voornamelijk de zwaardere games)