Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kom je nog in aanmerking voor Marktplaats en PayPal's kopersbescherming als je een aanbetaling doet?

In de voorwaarden staat namelijk dit: ''De koper moet een enkele PayPal-betaling uitvoeren voor het volledige bedrag van het object.'' Zijn ze hier erg strikt mee?

Link naar de pagina:
http://bit.ly/RDhdYG

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
795

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je vraag is een beetje raar maar toch probeer ik antwoord te geven.

Wat paypal hier zegt lijkt me duidelijk. als je geen betaling doet kun je simpelweg geen geschil invoeren. Ze zijn hier inderdaad strikt mee, als jij geld overschrijft naar een paypal rekening van de verkoper die hij niet op marktplaats heeft opgegeven kom jij al niet in aanmerking voor aankoopbescherming.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is inderdaad een beetje ongelukkig geformuleerd... Maar ik bedoel als je de helft van het bedrag vooraf betaalt, en de rest betaalt als je het pakket ontvangt, of je dan nog geld terug kunt krijgen van/via PayPal als de verkoper niks meer van zich laat horen na de eerste overschrijving. Zou eigenlijk wel moeten vind ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dat vanuit je paypal zonder marktplaats factuur doet kom je niet in aanmerking voor kopersbescherming. het risico is klein dat jij je geld kwijt raakt als dit gewoon met een officiele marktplaats factuur word gedaan. Paypal heeft macht over het geld tot deze verwerkt is op de bankrekening.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding