Het icoontje voor draadloos internet is weg uit Netwerkcentrum. ik kan nu niet op internet, wat moet ik doen?

Het draadloos internet icoontje is verdwenen uit het netwerkcentrum en kan hem dus niet meer aanklikken.
Ik kan nu niet op internet.
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
8K

Antwoorden (4)

Je computer opnieuw opstarten, en dan aangeven dat je het systeem terug wilt zetten naar de vorige instellingen (toen het dus wel goed werkte).
Amadea
11 jaar geleden
Opnieuw opstarten kan je proberen en anders naar Device Manager, kijken of je WiFi-kaart erbij staat. Zo ja, kies : update driver. Zo niet van Internet driver ophalen en deze opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De antwoorden hierboven slaan nergens op. het feit dat je internet icoon weg is, is al vreemd, heb je een laptop? kijk an of je perongelijk het internet knopje (meestal F12 hebt aangeraakt. hierdoor word de internetontvanger in je laptop uitgeschakeld. druk deze weer in om het aan te zetten. heb je geen laptop. dan wijst alles erop dat je router vastgelopen/gecrasht is. geen zorgen haal gewoon even het stroom stekkertje uit de router en wa8 10 tot 20 seconden, steek hem er weer in en wacht 1 tot 5 minuten hij zou het nu weer moeten doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerlijk gezegd slaat jou antwoord nergens op: Die F12-knop? Dat is waarschijnlijk bij elke laptop verschillend. En een vastgelopen router zou het icoontje niet mogen doen verdwijnen. Het feit dat dat wel is gebeurd wijst volgens mij eerder in de richting van een kapotte netwerkkaart.
Als je na het antwoord van freekfluweel nog geen vorderingen hebt gemaakt probeer dan dit:

start je pc op met een ubuntu-livecd en probeer verbinding te maken met het draadloos internet. Als dat lukt weet je dat je het verder moet zoeken in windows (foute instelling, verkeerde driver?). Werkt het ook niet met ubuntu dan is er waarschijnlijk hardwarematig iets mis. Waarschijnlijk zal de netwerkkaart van je pc dan vervangen moeten worden.