Waarom krijg ik tegenwoordig altijd maar "Pagina niet gevonden"op GV?

Terwijl de vraag niet verwijderd is. Zelfs bij populaire vragen vindt hij de pagina niet, nadien dan weer wel, heel vervelend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De Goeievraag site heeft af en toe een korte storing. In die tijden krijgt je ofwel de melding Pagina niet gevonden of de melding: Er zijn geen openstaande vragen of je krijgt gewoon een 404-error.

Probeer het gewoon een paar minuten later weer, dan werkt het meestal weer normaal.