Er is nu bij mijn profielpagina een tabblad bijgekomen: Aanbevolen. Klopt deze bij meer mensen niet?

Er staan allemaal vragen die ik niet beoordeeld heb, sommige heb ik nog niet eens eerder gezien.

Sommige spreken nu over dat ik interesses zou hebben opgegeven. Ik heb geen interesses opgegeven, dus die moeten dan op een of andere manier automatisch bepaald worden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Volgens mij, worden die bepaald DMV de vragen waar je al naar gekeken hebt, gesteld hebt of welke soort je beantwoord hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit zijn vragen die jou misschien interesseren omdat je dat zo heb aangegeven bij je interesses.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit slaat op de trefwoorden ( jou interesses?)die je aangegeven hebt.Dit zijn vragen die op jou interessevlak liggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit zijn de vragen waarvan GV denkt dat jij ze wel interessant zou vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat zijn reacties op je ingevulde voorkeuren bij aanmelding, deze krijg je ook per mail
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoals al aangegeven in de vraag: ik heb geen interesses opgegeven bij aanmelding. Ik kreeg vandaag overigens ook voor het eerst een e-mail met deze vragen en een link naar mijn instellingen. Toen ik keek bij mijn instellingen bleek dat ik inderdaad geen interesses heb opgegeven en dat ik dus helemaal niet deze e-mail hoor te ontvangen.