Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er is nu bij mijn profielpagina een tabblad bijgekomen: Aanbevolen. Klopt deze bij meer mensen niet?

Er staan allemaal vragen die ik niet beoordeeld heb, sommige heb ik nog niet eens eerder gezien.

Sommige spreken nu over dat ik interesses zou hebben opgegeven. Ik heb geen interesses opgegeven, dus die moeten dan op een of andere manier automatisch bepaald worden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
579

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij, worden die bepaald DMV de vragen waar je al naar gekeken hebt, gesteld hebt of welke soort je beantwoord hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit zijn vragen die jou misschien interesseren omdat je dat zo heb aangegeven bij je interesses.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit slaat op de trefwoorden ( jou interesses?)die je aangegeven hebt.Dit zijn vragen die op jou interessevlak liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit zijn de vragen waarvan GV denkt dat jij ze wel interessant zou vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat zijn reacties op je ingevulde voorkeuren bij aanmelding, deze krijg je ook per mail
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoals al aangegeven in de vraag: ik heb geen interesses opgegeven bij aanmelding. Ik kreeg vandaag overigens ook voor het eerst een e-mail met deze vragen en een link naar mijn instellingen. Toen ik keek bij mijn instellingen bleek dat ik inderdaad geen interesses heb opgegeven en dat ik dus helemaal niet deze e-mail hoor te ontvangen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding