Telkens als ik een nieuw tabblad open in Firefox, wordt Babylon Search geopend. Alles van Babylon verwijderd, niets helpt. Wie kan mij helpen?

Plugins e.d. zijn allemaal verwijderd. Evenals mappen en bestanden op de harde schijf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

probeer anders een systeemherstel te doen.
Kies een datum voor dat je dit probleem had.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is ook mogelijk dat je babylon Search als startpagina in je browser hebt staan. Je kunt hier even naar kijken bij Extra -) Opties -) Algemeen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan ook nog wel eens helpen om je pc even te laten scannen met Malwarebytes' Anti-Malware.

Deze is gratis te downloaden en te gebruiken.

http://www.malwarebytes.org/

Veel succes!

Cashher
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Babylon is een programma dat op je computer hebt geïnstalleerd. Een programma verwijder je niet door de bestanden te verwijderen. Je moet hem eerst uninstalleren. Dat is een programma dat meegeleverd word bij het programma. Als je de 'Uninstall' verwijderd hebt, moet je babylon opnieuw downloaden, installeren en dan de uninstall vinden en runnen. Zo werkte het in ieder geval bij mij.
Sorry voor al die engels termen, maar ik weet niet hoe ze in het Nederlands heten.

Suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik krijg heel vaak klanten die met dit probleem komen. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat het herinstalleren van de browser die er last van heeft het probleem verhelpt (dus vergeet niet je profiel te exporteren in firefox als je je favorieten en dergelijke nog wilt behouden). Scannen met bijv. malware bytes oid. gaat niet werken.

Toegevoegd na 19 seconden:
Natuurlijk als babylon zelf al wel verwijderd is**