Waarom is mijnnummervermeldig.nl uit de lucht?

Waarom is deze site al zo lang offline uit oogpunt voor de veiligheid, zoals er staat?

Toegevoegd na 17 uur:
Ik heb het via het netwerk van de buurvrouw gedaan, en ja hoor... Het Werkt!
Klantenservice gemaild, en zal dat hier wel posten als ik antwoord heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Vanwege misbruik vd nummers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, en wanneer komt hij weer terug?

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet wanneer je het voor het laaltst hebt geprobeerd, maar nu (18.27 u) werkt het weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh, Oké! Hier helaas nog niet... Al bijna 3 weken niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat raar, ik krijg dit (ziet er door het kopiëren een beetje anders uit nu): Vul uw telefoonnummer in en ga naar de volgende stap Voorbeeld: 0612345678
Toen ik de naam van de site (zoals die hierboven staat) markeerde en via Google op zoek ging, kreeg ik in eerste instantie het bericht dat de site onbereikbaar was. Maar wat bleek? Er zit een spelfout in de naam van de website die jij boven je vraag hebt getypt! Toen ik vervolgens op zoek ging naar https://www.mijnnummervermelding.nl/ kwam ik meteen op de website terecht. Misschien is daarmee ook jouw probleem wel opgelost...
Pieter2011