Waarom kan ik geen filmpjes kijken op www.rtl.nl/xl?

Er staat steeds Sorry! Er gaat iets fout. En ik heb al bij veel gestelde vragen gekeken en mijn Silverlight en Adobe Flash Player zijn goed... Kan iemand me verder helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het kan ook liggen aan de browser die je gebruikt.

De door jouw genoemde melding krijg ik altijd in Firefox maar heb er nooit last van in Internet Explorer.

Dus probeer eens een aantal browsers:

http://www.mozilla.org/nl/firefox/fx/

https://www.google.com/intl/nl/chrome/browser/?hl=nl

http://www.opera.com/

Veel succes!

Cashher
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat er nu een storing is op de gehele site. Waardoor filmpjes het niet doen.
Of
Je kan de filmpjes niet bekijken omdat je Internet Explorer 7 gebruikt. Als dat zo is raad ik je aan om 8 of 9 te installeren.
Of
Maak een nieuwe gebruiker/user aan
Maak via het configuratiescherm (PC) of de systeemvoorkeuren (Apple) een nieuwe user/gebruiker aan. Log in met je nieuwe account en start een video op RTL XL. We begrijpen dat dit erg omslachtig is, maar als laatste optie zou dit kunnen werken (helaas niet gegarandeerd voor iedereen).
Of
Je woont niet in Nederland en bent daarom niet in staat sommige filmpjes te bekijken.
Of
Sommige mensen die in Nederland wonen hebben een buitenlands ip-adres waardoor ons systeem denkt dat deze mensen in het buitenland wonen. Sommige providers opereren vanuit het buitenland en geven daarom buitenlandse ip-adressen uit. U kunt zelf controleren of u een ip-adres uit het buitenland heeft: www.geoiptool.com. Als u een buitenlands ip-adres heeft, kunt u dus geen video's bekijken die alleen voor Nederlandse kijkers toegankelijk zijn.

Dit kan mogelijk een van de oorzaken zijn waarom je een foutmelding krijg bij de filmpjes.