geen internet op laptop?

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop van packard bell, maar krijg er geen draadloos internet op.op mijn oude laptop werkt het nog prima maar op de niewe doet hij het niet. hij blijft zeggen dat er wel verbinding is met internet maar dat ik geen internet kan ontvangen. iets met de gateway die defect zou zijn. iemand een idee waar het aan kan liggen en wat te doen? heb natuurlijk de zaak al tig x opnieuw opgestart en opnieuw ingesteld maar daar ligt het niet aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

misschien moet je een toetsencombi indrukken om je wifi aan te zetten ?
bijvoorbeeld Fn en dan een F key ?
kijk even goed op je toestenbord,
capthavoc