Wat is er mis met Google Chrome?

Google Chrome doet sinds een aantal weken opeens heel raar.
De adresbalk wordt steeds super ver ingezoomd of juist ver uitgezoomd.

Soms bij het afspelen van een youtube video in fullscreen blijft de pagina verkleint aanwezig in het beeld

Ik vind ook dat Chrome erg langzaam laadt en ook video's haperen.

Mn computer is pas helemaal schoon geinstalleerd, Win7 64-bit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Het is mogelijk dat er iets veranderd is in jouw instellingen zonder iets te weten. Dat kan door een extensie met Malware. Het is ook mogelijk dat je windows een conflict heb. Het kan beide namelijk.

Toegevoegd na 15 minuten:
Daarom heb ik ook even 2 links toegevoegd wat misschien jou wel verder helpt met je probleem.

Om simpel weg malware te verwijderen. (Met link: SUPPORT.GOOGLE):

1) Ga naar je instellingen door op = te drukken rechtboven
2) Dan ga je naar extensies (uitbreidingen)

Daar ga je extensies weghalen wat JIJ NIET heb toegevoegd!!

3) Dan ga je naar je normale instellingen en kijk dat je met jou gekozen pagina opstart en niet met een andere pagina. Standaard staat hij op google.

4) Doe dit ook met het zoeken, standaard staat hij op google

Sluit nu chrome en klik met je rechtermuis op de link (icoontje) van Chrome en klik dan op eigenschappen en kijk dat jou doel bestand is niet gewijzigd.

Normaal moet het dit zijn:
"C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe"
(waar jij het heeft geinstalleerd)

Dan ben je nu Malware vrij.

Als dit jou probleem niet heeft opgelost, dan is het windows die dan een probleem heeft. Kijk dan op de andere link: PRODUCTFORUMS.GOOGLE voor verdere mogelijkheden om het te verhelpen.

Wat ik al zei, het is soms mogelijk dat het malware is.... maar soms is het windows die een conflict heeft met je muis of andere dingen die jou probleem veroorzaken.

Toegevoegd na 19 minuten:
Was even vergeten te zeggen met Malware, dat je altijd een moet scannen met het laatste Malware verwijder programma om zeker te zijn dat alles weg is... (zie bron - malwarebytes)