Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen youtube filmpjes kijken in full screen?

ik kan sinds een tijdje niet meer youtube filmpjes bekijken in full screen met google Chroom, maar wel met internet Explorer!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

dan moet je google chrome opniew downloaden als dat niet werkt dan moet je mozilla firefox downloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet ik ook niet. Mijn Chroom en Adobe Flash Player zijn up-to-date maar geen geluid, en na 5 seconden stop het beeld, full screen wil wel maar het filmpje doet niets. Ik wacht op updates en bekijk het via mijn internet explorer waar het wel in werkt. Oudere versie werkte wel maar heb geen zin om dit om te zetten. Zal wel weer goedkomen naar een volgende update van Chroom of Flashplayer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi,

ik heb adobe flash 9, vista
ik zat met net hetzelfde probleem, alleen als ik fullscreen wilde kijken kreeg ik 2 vlakke diagonaal onderbroken. Net 2 driehoeken, elks in een andere kleur. Nu heb ik in het kleine scherm (zoals je normaal in youtube kan kijken) rechtermuisknop geklikt,
dan settings,
helemaal het linker icoontje klikken (staat een scherm met penseeltje op)
en dan "enable hardware acceleration" afvinken.

dit hielp bij mij en kan nu wel in fullscreen kijken.

Hoop dat dit een beetje helpt, jouw uitleg heeft mij in ieder geval wel geholpen.
Groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding