Als eerste log je in bij je account. Vervolgens klik je op "settings" (derde van rechts bovenin; naast sign out en help).
Dan opent het setting scherm.
Hier zie je in de tweede kolom de rij "personal information" staan. In dit rijtje staat onderaan "Close your account". Hierop klikken en de rest wijst zicht vanzelf.

Maar waarom zo'n geweldig netwerk verlaten? Het levert meer op dan bv hyves of facebook.

Afijn; ieder z'n ideeën en ervaringen.

Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hou er overigens wel rekening mee dat als je je account hebt verwijderd je gegevens, naam etc. voorlopig nog wel door de zoekmachines gevonden blijven. Eenmaal op het web betekend vaak jaren lang gevonden worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan tegenwoordig via je account instellingen op Linkedin je Linkedin account verwijderen. Je dient ingelogd te zijn op Linkedin om vanuit je accountinstellingen op de speciale link 'Close account' te kunnen klikken.

Bron: http://www.vergeefmij.nl/blog/hoe-kan-ik-mijn-gebruikersaccount-van-een-website-verwijderen