Is er een manier om wrts offline te gebruiken? (Of iets dat daarop lijkt).

Is dit er? Ik ga namelijk op vakantie morgen, maar wil zo af en toe proberen een klein beetje aan school te doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem je boek mee en een klein stukje papier. Dat papier kun je namelijk op je woordjes leggen (en ja zo ouderwets deden wij het 25 jaar geleden ook ;)...)

Antwoorden (2)

Ja dat kan zeker download Teach 2000 op je computer of USB. En dan sla je de woorden op die je moet lerenm ( eerst typen natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als je bijvoorbeeld een iphone,ipod,ipad heb dan kan je gewoon de wrts app downloaden en dan kan je gewoon via die app offline leren. Dan moet e natuurlijk wel eerst met internet alle lijsten ophalen maar dat hoef e maar 1 keer internet voor te hebben.