welke lege dvd,moet ik kopen ,om te kopieren,en op de tv te bekijken!!??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

In principe kan zowel een +R als een -R DVD. Het is vooral afhankelijk van welke DVD jouw computer kan beschrijven.

Als je over de opnames heen wilt kunnen schrijven, dan moet je een RW DVD nemen, deze kan je overschrijven, maar is oko veel duurder dan een R dvd welke je maar een keer kunt beschrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat DVD -R de minste problemen geeft.
Het maakt in prijs verder niets uit.

Toegevoegd na 56 seconden:
LET OP: naa beschrijven eerst finaliseren, anders kan de dvd speler in de tv het niet lezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is finaliseren?