weet iemand waar je spelletjes kan spelen online (maakt niet echt uit wat) tegen een vriend die thuis op zijn laptop zit, online dus?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3K

Antwoorden (11)

Moet je kijken bij een spelletjessite, en dan kijken bij de categorie MMORPG spellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op MSN kan je al je vrienden uitdagen.

wat ik ook nog wel eens doe is kolonisten van catan op http://games.asobrain.com. hier staan ook nog een paar andere spelletjes op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via Hyves kan dat tegenwoordig ook, je kunt vrienden uitnodigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jijbent.nl is wel een leuke site.

Gr, Bart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens naar RuneScape, Qpang, Battlefield Heroes, ...
allemaal gratis on line spelletjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op spelsalon.nl kun je een account aanmaken en tegen iedereen spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pepsi pinball en tracht in de saloon te geraken.
Fly like a bird en zoek chips.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ageofempiresonline.com is gratis en supper leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Microvolts.

Moet je laptop wel een beetje goed zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IMVU
maar dat moet je wel downloaden
maar het is wel gratis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel verschillende Online games ;)
Gwn een multiplayer game of een MMORPG's ( Massive Multiplayer online role play game ) Sommige zijn vrijwel totaal gratis en sommige kosten geld per maand,. of per ding dat je daar kopt, Er zijn ook gratis multiplayer spellen ;) Gwn op google : multiplayer spelletjes zoeken.

Je kan natuurlijk ook een game kopen in de winkel die je online kan spelen bijv.